sponsorowane

„Czym charakteryzują się firmy prowadzące sprzedaż eksportową - na przykładzie doświadczeń Manufaktury DOTI.„ - motto przewodnie klubowego, cyklicznego spotkania Klubu „Kobieta w Chmurze”

Spotkaliśmy się tradycyjnie w trzeci czwartek marca w Restauracji „Pod Gryfami” we Wrocławiu.

 

W I-szej części spotkania:

  • Dorota Mroczkowska właściciel firmy Doti sp.j Manufaktura Draży Czekoladowych, członkini Klubu:

http://www.kobietawchmurze.pl/profil,64,doti_sp.j_manufaktura_drazy_czekoladowych

opowiedziała o swoich doświadczeniach cyt.

 

„Niewiele firm odnosi sukces starając się rozwinąć sprzedaż za granicami kraju. Manufaktura Doti postawiła na eksport w 2004 i sukcesywnie zwiększyła udział sprzedaży zagranicznej do 40%. Naszym planem jest eksport w wysokości ponad 50%. W lutowym wydaniu Harvard Business Review znalazłam opracowanie odnośnie cech firm, które sprzyjają ekspansji zagranicznej. Temat jest bardzo interesujący biorąc pod uwagę moje doświadczenia, z którymi bardzo chętnie się podzielę. „

 

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą specjalną firmy Doti:

http://www.kobietawchmurze.pl/p,5,Czekoladki_z_Manufaktury_Doti

 

Uczestniczki rozpoczęły ciekawą dyskusję związaną z tematem wypowiedzi.

 

W II- giej części spotkania Małgorzata Siarkiewicz, manager i członkini Klubu:

http://www.kobietawchmurze.pl/profil,43,integrity_studio

opowiedziała o zmianach i aktualizacji portalu www.kobietawchmurze.pl w kontekście projektów biznesowych prowadzonych w Biznesowym Klubie Networkingu „Kobieta w Chmurze”

 

III – cia część spotkania pod hasłem „Poznajmy się – face-to-face” przyjęto następującą formułę, która sprawdziła się na poprzednich spotkaniach:

 

- krótko przedstawiamy swoją osobę/firmę i ew. ofertę/potrzebę (2 min.)

- przeprowadzamy bezpośrednie rozmowy w grupach dwuosobowych. Pozwoli to na bliższe poznanie się, bardziej precyzyjne określenie naszej oferty/potrzeby i znalezienie wspólnej platformy współpracy.

- rekomendujemy siebie i naszych partnerów biznesowych.

- czas trwania rozmowy w grupie dwuosobowej – 4 - 6 minut w zależności od ilości uczestników spotkania.

 

Na zakończenie, rozpoczęto rozmowy kuluarowe, które były kontynuacją części III-ciej.

 

Cele comiesięcznych zebrań:

- integracja spoleczności Klubu „Kobieta w Chmurze”

- nawiązywanie i wymiana kontaktów (networking)

- „nasze kontakty – to kontrakty”, rekomendacje wlasnych produktów, ofert i potrzeb firm i osób, polecanie sprawdzonych partnerów biznesowych

- czerpanie przyjemności i satysfakcji z wspólnych dyskusji i spotkań we własnym gronie

 

Nasza Misja:

Promujemy i propagujemy sieć/networking wzajemnych powiązań i kontaktów biznesowych tworzonych za pomocą nowych mediów i nowoczesnych technologi w społeczności przedsiębiorczych kobiet.
Tworzymy Biznesowy Klub Networkingu „Kobieta w Chmurze” atrakcyjny dla dla członków Klubu i osób współpracujących.
Naszą dewizą jest wzajemne wsparcie i praca dla siebie, dla firmy, dla naszych rodzin i dla środowiska w którym żyjemy.
Nasze wartości to: innowacyjność, nowatorstwo, profesjonalizm, wiarygodność, uczciwość i harmonia w działaniu.

 

Polecamy fotorelacje ze spotkań na www.kobietawchmurze.pl/6,galeria i na www.facebook.com/kobietawchmurze

copyright 2017
Kobieta w Chmurze
Kobieta w Chmurze
Integrity Media i Biznes Dolnośląski
ul. Grabowa 85
54-115 Wrocław
Polska